İşten çıkarılan Antıp işçileri, hastane önünde eylem yaptı
Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi hastanelerinin otopark ve kafelerini işleten Ankara Tıplılar Vakfı’nın iktisadi işletmesi olan ANTIP AŞ'de işten çıkarılan işçiler, tazminat hakları için Ankara Üniversitesi Cebeci Araştırma ve Uygulama Hastanesi önünde açıklama yaptı. İşçi Ümit Bolatbaş, "Bu terbiyesizliktir. Bu vurdum duymazlıktır, umursamamazlıktır. Bunların her biri üniversitede öğretim üyesidir. Bunların her biri öğrenci yetiştiren insanlardır" dedi.