ODTÜ’de inşaatı durdurmak için öğrenciler iş makinelerinin üstüne çıktı
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin ODTÜ arazisindeki yol çalışmalarına başlaması üzerine öğrenciler geçtiğimiz gün nöbete başlamıştı. Nöbette bulunan öğrenciler yol inşaatını durdurmak için iş makinelerinin üstüne çıktı.