‘Kadına şiddetin artmasındaki en tehlikeli şey cezasızlıktır’
Amed’de bir ayda 4 kadının şüpheli bir şekilde yaşamını yitirmesi ve artan katliamlara dikkat çeken avukat Feyza Nur Işık, "Cezasızlık politikası kadın şiddetlerinin artmasındaki en temel ve en tehlikeli şeydir" dedi.