Türkiye’de yoksulluk, pandemi ve akabinde gelişen ekonomik iktidarsızlık nedeniyle her geçen gün artmaya devam ediyor. Bingöl Yenidoğan Mahallesi’nde yaşayan yurttaşların, bir marketler zincirinin sebze ve meyve reyonundan arta kalanları toplarken görüntülenmesi, yoksulluk gerçeğini bir kez daha gözler önüne serdi. Hava sıcaklığının eksi 3 dereceye kadar gerilediği kentte, çevredeki yurttaşlar tarafından çekilen görüntülerde, marketin önünde birçok yurttaş, atık toplarken görülüyor.
Yoksulluk, pandemi ve akabinde artan ekonomik kriz nedeniyle her geçen gün artmaya devam ediyor. Bingöl’de yaşayan yurttaşların, bir marketler zincirinin sebze ve meyve reyonundan arta kalanları toplarken görüntülenmesi, yoksulluk gerçeğini bir kez daha gözler önüne serdi. pic.twitter.com/609NSDb15Y
— Politika Haber (@politikamedya) January 25, 2021
MA

















