Eski Bakan Çelik: Erdoğan’ın ‘Türkiye kazansın ben kaybedeyim’ demesi lazım
Eski Bakan Hüseyin Çelik, Kürt meselesinin kökten çözümü için demokratik bir perspektifin olması gerektiğini belirterek, “Geldiğimiz noktada süreç çok yavaş yürütülüyor. Hayırlı işlerde acele etmek lazım. Sayın Erdoğan’ın, ‘Gerekiyorsa Türkiye kazansın, ben kaybedeyim’ demesi lazım” dedi.