200 kişinin yaşadığı binanın kapısı 12 yıldır kapalı!
Amed'de 200 kişinin yaşadığı binanın girişi, bir kişinin kaçak yollardan yaptığı depo nedeniyle kapandı. Kayyım yönetimindeki belediye mahkeme kararına rağmen yıkım yapmazken, evlerine boş dükkanlardan giriş yapabilen yurttaşlar mağdur olduklarını belirtti.