Tozkoparan’da sitem: Polis var ama güvende değilim
CHP milletvekili Gürsel Tekin Tozkoparan Mahallesi’ni ziyaret etti. Tekin'e konuşan bir mahalleli, "30 yaşındayım. Şimdiye kadar bu partiye oy verdim. Gerçekten ilk oyumdan son oyuma kadar o kadar pişmanım ki. O kadar polis var burada ama kendimi güvende hissetmiyorum. Çünkü o polisler beni evimden atmak için buradalar” diyerek duygularını dile getirdi.