‘GÖRÜNMEYENLERİ BİLİYORUZ’
“Bunlardan her şey beklenir. Bir şey olmaz demekte saflık olur. Bir şey olacak diye kaygıya kapılmak da işimizi, gücümüzü, mücadelemizi aksatmak olur. Dolayısıyla ne utanç verici ki böyle bir şey var ve devlet derin oldu, paralel oldu, görünmez oldu ama bir türlü demokratik olamadı. Şuan ki iktidar aklını ırkçılık, tekçilik ve sorunları çözmeme ile bozmuştur. Bu sadece bana da değil eminim birçok arkadaşımıza da gidiyordur. Ama bunu kamuoyuyla paylaşmak lazım. Böyle bir ırkçı yapı var. Bu yapı tehditler savuruyor, saldırganlık yapıyor. Biz bunu ifşa ettik. Buna maruz kalıp ifşa etmeyen arkadaşlarımız var. Demokratik kurum ve kuruluşlara, siyasetçilere, özgürlük, eşitlik, adalet isteyen herkese dönük bir tehdittir. Kendisini ‘Görünmeyenler’ diye tarif edenleri biz görüyoruz, biliyoruz, tanıyoruz. Kamuoyu da tanımalı. Buna karşı kurumsal, bireysel, toplumsal dayanışma gerekiyor. Mücadeleyi büyütmek gerekiyor. ‘Görünmeyen’ diye bir devlet olamaz. Devlet illegal olamaz. Devlet illegal olursa bir suç potansiyeli oluşur. O halde devlet derinlikten, görünmezlikten çıkıp demokratik, insan halkları ve temel özgürlüklere saygılı olursa ırkçı, çete, organize suç örgütleri tehdit edemez.”
MA

















